dagens tjuvlyssning

Bibblan. Är mitt inne i läsandet om inbördeskriget i Rwanda när jag hör från en i tjejgänget bakom mig:

"I never watch the news, I tried once but it was just SOOO boring. I rely on my mum for information."

Jaja, tänker jag, det är nog vanligare än jag vill tro. Men sen kommer smällen, fem minuter senare när dom snackar om sina bakgrunder:

"I was in the army. Yeah, in Iraq."

WHAT?! Hon var i KRIG och hon tittar inte på nyheterna. Det är så jävla stört att det inte borde vara sant, det borde inte få vara sant. Egentligen vet jag inte varför jag är förvånad, MEN HERREGUD, hon var i ett krig som för fan inte ens är slut än och hon bryr sig inte om att hålla sig uppdaterad ens om det. Då kollade hon ju knappast innan hon bestämde sig för att tjänstgöra i det militära heller, och hade alltså inte ens en aning om vad hon höll på med.

Gaahhhhhhhhhhhhhhhh, jag hatar människor haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback