dirrrrty

Idag besökte vi FNs högkvarter för första gången. Riktigt intressant, men man blir ju ledsen över statistiken. Inte är det mycket som går framåt direkt. Men det är ju inte så konstigt när pengarna som FN peacekeeping har att röra sig med motsvarar 0.5 % av hur mycket pengar som läggs på militären runtom i världen. Det är ju vidrigt. Ban Ki-Moon (ja, jag såg att jag skrev nom för ¨några inlägg sen haha, det va ett misstag, jag trodde faktiskt inte att han hter så) är för övrigt otroligt petit haha. Inte för att jag såg honom, men en cardboard cutout haha.

Igår försökte jag ta kort med en systemkamera jag lånat från skolan, men jag SUGER! Hur gör man haha? Har ingen instruktionsbok heller, blööö, jag är för lat, tror jag skiter i det och går tillbaka till min egna haha... tålamodeT.

"Va tror du om att ja skulle bygga ett par hundra små båtar... till alla måsar du vet... som inte har några båtar... va troru va troru va troru?" hahahah ja tycker spotifyreklamen för mc donalds verkligen äger.

Haha gah, jag är lite uttråkad nu, för jag väntar otåligt (tålamodeT, igen) på en stilig man.
Trevlig helg, yes yes!
Måste råstuda dock, men senare problem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback