hur mår du?

Såhär på kvällskvisten denna måndagskväll är jag helt slut i huvudet av lektioner hela dagen, samt FN-plugg. Boken är väldigt komprimerad, men det är nästan inte ett plus. Det är svårt att få in saker i huvudet om fyra dispyter under kalla kriget som jag har noll förkunskap om. Synd att jag inte läste historia. Hur som helst så har jag tagit paus i nån timme nu, och fastnat i youtubeträsket. Kinga och jag sitter och skrattar vid varsin skärm och skickar allt till varann - socialt. Men snubblade hur som helst på ung vänsters affischer, en gammal och en nyare, och jag måste säga att dom är så klockrena.





Festen är slut. Love it. 
Valår i år people!!!!! REGERINGSBYTE POR FAVOR!
Har förresten fått frågan om jag skulle kunna tänka mig att stanna i USA två gånger nyligen, och svaret är spontant "NO!" Aldrig. Hur kul jag än har och kommer att ha här, hur många sköna människor jag än har träffat, och hur mycket det än finns att upptäcka och göra - ALDRIG I LIVET. Jag passar inte in här, jag står inte för något Amerika står för. Och tur är väl det. Jämlikhet och rättvisa, wooo!

Kommentarer
Postat av: tea

det är så skönt att läsa här och skratta högt för sig själv. känns nästan som att du är i sverige (i alla fall för några minuter) PUSS <33


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback