i don't believe them anyway

Återigen en underbar helg. I fredags va jag ledig hela dagen, gick på "stan" lite med kinga, samt käkade på en "irländsk" pub, haha. Sen va det förfest hos yaman, riktigt roligt, vi spelade ring of fire, och jag fick lite minnesluckor ifyllda från en blöt kväll för typ två veckor sen..... damn säger jag bara haha, tur att man umgås med coolt folk som kan ta saker med en klackspark/nypa salt haha.  Sen var alla lame och bailed on me när vi väl skulle till cabs, så jag fick dom att följa mig halva vägen, och sen gick jag in själv haha, men visste att det var folk där inne jag kände så. Tog lite bilder äntligen:


josh, thom, yaman, eli, briana


hahaha, brenner och jag, jag ser ut såhäör på i stort sett alla kort vi tog på förfesten, så det får räcka nu, här kommer istället en oerhört vacker bild från cabs hahaha.

yeah, fotogeniska klubben hahaaha, james ser ut som en våldtäktsman och ajg ser ut som 12 år haha, precis som det ska va

caaabs



Igår var jag helt död, sov några timmar under dagen, åt couscous haha, och på kvällen kom james tillbaka med en bukett rosor, och jag måste säga att amerikaner kan sin grej på valentines day haha. Sen att jag inte har nån vas och har ställt dom i en baseball beer cup är en annan femma hahaha. Sen drog vi till gardiner, där james kompis flickväns föräldrar (haha) spelade med en jazzgrupp. Dom var riktigt bra, och vi fyra drog ned medelåldern lite där haha, men det var väldigt mysigt. Vi åkte sen till deras hus, som ligger mitt ute i skogen, är cirkelformat, och huuuur coolt som helst. Sierra heter tjejen, och hon hade en svensk bästis när hon va liten och kunde sjunga hela sankta lucia med perfekt uttal haha. Dom hade en hot tub i trädgården, så runt midnatt gick vi ut i ett antal minusgrader och hoppade i, det var helt awesome, har inte varit så avslappnad på länge. Vi satt där ett tag, drack öl, och kollade upp mot en stjärnklar himmel, hahah, cheesy men riktigt nice. Tog tyvärr inga bilder, måste ta kort på hennes hus nästa gång jag är där. Hon har också tre gigantiska hundar, som jag faktiskt lyckades vara orädd för. En såg ut som båtsman, var nog därför haha. Efter badet satt vi med hennes föräldrar och pratade ett tag, dom var dom mest chill out jag träffat ever tror jag, och så glada att vi kom och tittade på deras gig. James och drew hittade varsitt leksakssvärd och då va dom sysselsatta nån timme haha innan vi somnade.

Nu är klockan halv tre, på dagen alltså, måste studaaaaaaaaaah, för det vill jag inte göra ikväll, vill tvinga mr valentine att se nån cheesy film haha. Han vill se en dokumentär om professionella tv-spelare, men jag ska göra mitt bästa för att rösta ner det haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback