oh but why won't you come over here

Eh så ja, just nu har jag förfest med mig själv. Det är nåt som händer några gånger om året då man inte hinner, eller andra inte hinner, ses innan utgång. Ikväll är en sån kväll, och jag har ju förberett mig så bra, med en bottenskyla tequila och inga citroner. Det går dock, man får bita ihop ibland, och det allra bästa med sånahär "förfester" är att jag sköter musiken själv. Har lyssnat på allt från alphabeat, erik hassle, till the strokes och babyshambles. Kinga spelar dock fortfarande elvis presley, har gjort hela dagen, men nu stoppade jag i hörlurarna efter ett antal suspicious minds haha. Jag förtjänar iaf att dra ut ikväll, har läst om FN hela dagen, och sen haft en tre timmars lektion om det. Men jag lär mig så sjukt mycket, så är verkligen glad att jag tagit den här kursen. MEN, nästa lektion ska vi alla prata, och jag vill verkligen inte det haha. Det är så svårt att förklara allt i sina egna ord, jag låser mig verkligen. MEn men, har en vecka på mig.

Och inatt pratade ja tydligen i sömnen, och rörde mig som en ninja hahaha, så kinga blev skiträdd och väckte mig och ba "elza im seriously worried that youre gonna stand up and kill me soon or sth, cause youre so weird" hahahaha. Så jävla läskigt, undra vad jag drömde liksom. Och undra om jag gör så ofta, och om det va därför min ex-roomie verkade ha prblem med mig HAHA!

Men okej nu måste ja fixa mig, tror inte det här blir THE utgång direkt, men ska bli kul att träffa massa folk jag inte sett sen ja kom tillbaka. Och börjar seeent imorrn. Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback