snow day!

Yäääääääääääy, det blev snow day idag, och ingen skola! hade planer på att gå upp tidigt och plugga, men iiinte då. Då tänker man ju att jag skulle fått mycket gjort idag, men jag har inte gjort nånting vettigt förrän typ nu. Snackade med familjen imorse, chillade, beställde pizza med kinga och såg på film, have u seen the morgans (den sööööög, se inte den haha), sen börjat skriva på min uppsats och radioreklam som ska in imorrn, slutat med det, ätit en till pizza slice, snackat i tele, blivit mobbad för hur jag säger hejdå (gunnar peng, jag tror du hade rätt när du sa att jag låter som en smurf haha), skrivit lite mer, gett up, och just nu funderar jag starkt på att gå och lägga mig, även  om jag bara skrivit hälften av uppsatsen som ska in imorrn 12.15..... hmmmhhhhh... Men jag tror att jag kommer få stressmotivation imorrn och få till nåt bra haha. Fast mest hoppas jag ju på att det blir snow day igen, det vore awesome för isf har jag haft helg sen idag haha. På fredag ska vi nämligen inte till FN, så är helt ledig. Men sån tur kan man väl inte ha riktigt. Jag ska iaf upp sju imorrn och kolla hemsidan, en av de få gångerna jag kan bli motiverad till nåt sånt - för att få gå och lägga mig igen.


Kolla vad snygg min syrra är! Vet inte riktigt vad hon va sminkad inför/som,  men läskigt vad stor hon har blivit, ska gå på boråsdiscon och grejer haha... jag känner mig gammal....... snart 30..... ahhhhhhhh. Antar att jag blir lite yngre genom att ja för tillfället gömmer mina jamaicanska öl (som inte har nån flaskhals, pga att jamaicaner blir så aggresiva när dom dricker så dom va tvungna att ändra designen på flaskorna så att dom inte ska slå varann med dom, lite kuriosa från james haha) i en flyttkartong..... Kul att va för ung för nåt? NOT.

Kommentarer
Postat av: Lina

Ja, shit elza, nu går det snabbt mot trettio! Akta dig ;)

2010-02-14 @ 21:02:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback