but i'll always be hood

Jag älskar tv, och jag älskar att vi äntligen har fler kanaler än det analoga nätet erbjuder. Jag har rätt länge sagt att det spelar ju ingen roll att inte ha tv alls nu när jag inte bor hemma, man kan ju se allt på internet och slösar inte tid på sånt man inte vill se, men GUD vilken avslappning att bara titta på tv och inte vänta på nån onlinestream. Och att se saker jag aldrig skulle ladda ner, som typ biggest looser och project runaway haha. Och mtvvvvvvvvvv. Så ja, jag vill mest förklara min kärlek till tv egentligen haha. En vecka kvar av lovet nu, det har gått sjukt fort. Jag får lite ångest med tanke på att det betyder att det är cirka ett halvår kvar tills jag träffar många som jag tycker om igen. Men samtidigt vill jag åka tillbaka och kan inte vänta tills jag får träffa en del personer. Helst skulle jag ju vilja att alla var kvar. Men det tror jag alla i vårat gäng känner, och det kommer vara lite konstigt och tomt i början.

Nu ska jag iaf till stan. Åh, borås stad. Ska köpa födelsedagspresent till min kära mor. Men jag kommer fasen inte hitta nån bättre present än den som alice redan köpt. Har ett sjukt roligt kort iaf, som jag köpte redan i oktober på the allmighty store hallmark.

Och vet ni vad, igår föll en sten från mitt hjärta då jag äntligen fick alla csnpengar och kunde betala skulden jag hade till kingston. Dom är väldigt lugna med sånt där, jag skulle liksom betalat i september men har ändå inte fått nån förseningsavgift, men det har stressat mig from time to time. Och pga merkostnadslånet känns min budget för den här terminen mer överkomlig. Får väl se om jag säger detsamma när jag ska betala tillbaka lånet, meeeeeeeeen, senare problem haha. Nu har iaf båda asianbabes åkt tillbaka till sina londonliv, och då är borås aldrig detsamma. Så nu kan jag börja förbereda mig för vardagen också. Jag saknar new york, och new paltz, det inser jag nu. Men jag skulle nog vara förkrossad när jag åker om jag inte vet att familjen kommer och hälsar på i mars. Okej, nu måste jag göra mig i ordning, puss på er!

Kommentarer
Postat av: vicky

saknar diiiiiiig <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback