hair

Nu till nåt lite ytligt då. Jag känner inte alls för att klippa mig, även om jag brukar se till att göra det runt tre gånger om året, och nu va väl senaste gången i juli eller augusti. Jag vill ha ett långt svall och bryr mig inte så mycket om uppklippning. Däremot lär väl topparna bli slitna snart, speciellt om jag färgar om det. Jag är inte så bra på hår, kanske borde rådfråga nån amerikansk tjej. Dom går nämligen gärna till skolan i mjukis eller till och med pyjamas varje dag, men håret, det ska va perfekt det. Jag har sett fler hårtidningar än "vanliga" tjejtidningar. Jag försöker tänka tillbaka om jag verkligen alltid har klippt mig regelbundet. Det ser ju inte ut så på den här egobilden ifrån 2006 iaf haha:



Fattar inte hur jag lyckades spara ut en sån the ring lugg, men i övrigt var det fett långt och jag tror det är mer rufsigt än slitet vid topparna faktiskt haha. Jag vet, intresseklubben antecknar. Okej jag vet, intresseklubben antecknar, men jag kände just nu för att fatta ett beslut. Jag sparar och klipper luggen själv. Det tjänar min mycket tighta studentbudget på, och jag slipper argumentera med min frisör om varför jag inte vill platta håret, och speciellt inte luggen haha. Såg föresten på förnuft och känsla idag, sista avsnittet på svt, den var bra. Hon va före sin tid, den där austen. "It's not what people say, it's what people do. Or don't do."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback