uuugh

Skoja bara, jag hatar tv. Fattar inte att jag ägnade ett helt stycke åt hur mycket jag njuter av att titta på tv hahaha, JAG ÄCKLAR MIG SJÄLV. Och har återigen lärt mig att jag verkligen inte klarar av att göra NÅN nytta utan vardagsrutiner, vilket också stör mig, för jag skulle vilja kunna vara en såndär cool människa som bara åker iväg nånstans och skriver konstant på en bok i sex månader eller nåt, men jag skulle väl antagligen bara enda up med att skriva en halv dag och sen supa, sova och se på tv om jag hade tagit mig för något sådant haha. Okej, jag kanske överdriver en smula, men inte mycket. Jag är totalt oduglig utan tidspress, betygspress, jobbpress eller liknande.

En vecka kvar av lovet, och jag har alltså massor med tid att göra sånt jag klagar på att jag aldrig har tid att göra när det inte är lov. Men istället för att göra saker ordentligt har jag tex BÖRJAT läsa fyra böcker, men egentligen inte kommit nån vart i nån. Och det, mina vänner, är n00bigt, och det kommer aldrig ta mig någonstans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback