nju jårk

Tillbaka in the big apple, har varit det sen i fredags :)
Bodde på vandrarhem första natten för jag kom hit så sent, morgonen efter åkte jag medm ina saker till 168e gatan, och blev insläppt av min värds syster. Skyndade mig sen till columbus center för att träffa keith, och hängde med honom hela dagen. Kom tillbaka till stället där jag couchsurfar, blev insläppt till ett stoooort houseparty, tack och lov va jag också rätt på örat, och det var hur kul som helst. Min värd välkomnade mig i bikinitop och ballerinakjol hahaha. Och en kille kallade mig escalator hela kvällen för han glömde mitt namn..... Kom väl i säng vid halv fem nångång.

Så yeah, den festen plus massa resande och lite sömn satte sina spår, och jag har sovit halva dagen i två dagar nu. Nu tvättar vi här, ihop som ett kollektiv haha, och sen ska vi gå och se robin hood!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback