epic


Det här, kära vänner, är min mamma och bert karlsson hahahaha!
Mina päron berättade för några dagar sen att han skulle komma och föreläsa på kulturskolan, varpå jag utbrast att mamma MÅSTE ta ett kort med honom hahah, och alice höll tydligen med. Mamma var dock mycket tveksam. Men sagt och gjort, idag skickade hon den här, pappa hade dragit fram mobilkameran, och här har vi detta EPIC förevigande av dom. Nu är det inte så att vi är några stora bert karlsson fan i vår familj, men jag hoppas ni förstår att en sånhär bild kan man inte INTE ta om man har chansen. Hahahah, jag blir bara så lycklig när jag tittar på den, och tycker det är så fint att mamma och pappa kunde med, bara för min och alice skull, för jag tror inte att mamma direkt själv tänkte att det här skulle in i familjealbumet hahaha. Det påminner lite om när hon sprang efter anders och måns i örebro för att få deras autografer till mig. Love it. Och på fredag kommer dom hit! Alla utom bert karlsson och siki haha.

Kommentarer
Postat av: vicky

HAHAHA fan vad kul :Dvicky


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback