Hej hej, hemskt mycket Hej!

Spring break har passerat, spenderade som ni vet hela veckan med min underbara familj i the big apple!
Orkar inte redogöra för hela den veckan just nu, eller kanske nånsin haha, men höjdpunker va new york philarmonics, west side story, harlem (!), greenwich village, och mat i allmänhet haha.

Sen i helgen har jag haft otroliga problem med min laptop och ville gråta lite när jag insåg att jag hade 34 seriösa virus och inga omformateringsskivor här. Så jag tänkte att jag tar chansen att titta in på the computer service desk idag. Det var ett stort steg för mig då jag verkligen avskyr data dudes i allmänhet haha. Alltså såna i servicediskar, inte folk som är kunniga om datorer överlag, men servicediskmänniskor inom IT brukar oftast vara tykna, långsamma, lönnfeta och typ lukta chips haha. Och jag har argumenterat med minst två, en via tele och en på elgiganten haha. Men nu kära vänner, hade jag tur. Jag välkomnas av en ung, mörkhyad gangstalooking kille som kvickt och alert slår på min dator och säger "cute cat" när han ser min bakgrundsbild hahah. Jag drar ett skämt om att jag får cirka 100 popups per dag om penis enlargements och att det har varit väldigt hjälpsamt men nu är det nog, och han skrattar hahaha. Sen säger han att jag kan gå och komma tillbaka om en timme. Jag gjorde det, en tjej gav mig datorn och allt var klappat och klart! w000000t!

Om nån nu undrar varför jag tyckte det va viktigt att ta med detaljen att han var mörkhyad och "gangstalooking" så är det för att jag ser upp till såna killar haha, det måste jag erkänna en gång för alla. Jag vill också betona att jagi nte menar detta på ett sexuellt sätt, jag tycker bara dom är så sjukt coola och CHILL, vilket är nåt jag har eftersträvat att vara länge, men insett att jag är flamsig och hispig och får leva med detta haha. Så det är fascinerande när nån bara är allmänt cool, och nej, vita människor uppnår aldrig denna coolhet haha. Det fanns en som föll precis in på min definering av cooling i Kingston bland journalistikeleverna, och jag kommer aldrig glömma när han sa "yo elza!" i korridoren och slog mig i huvudet med en mapp hahaha. Min gangstastatus höjdes markant för en liten sekund, och ja, jag är seriös haha, alla har vi våra svagheter.

Denna svaghet är också helt klart genetisk, för det här var alice lyckligaste ögonblick under hennes NYC-vistelse:


HAHAHAHAH. Han approachade oss när vi flummade med kameran, så jag frågade om han ville vara med på kort. En äkta NYPD cop. Alice var alldeles till sig i trasorna hahaha. Han heter Spencer, det har vi bestämt.

Nej men annars mår jag bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback