Hjälp till!

Jag tittade precis på en dokumentär om tillståndet i Liberia och insåg att det inte räcker att bara sitta och förfasas hemma, så nu startade jag en onlineinsamling för att bidra till UNICEFkampanjen "för varenda unge." Jag skulle bli otroligt glad om alla ville skänka något litet. ALLA har råd. Formulerade mig såhär:

Alla kan skänka något

Den 1 april inleds för tredje året i rad UNICEFs kampanj För Varenda Unge. Under en hel månad engagerar UNICEF hela svenska folket i kampen för att alla barn ska få den barndom som de har rätt till. Tänk på alla pengar ni lägger på småsaker, och skippa en latte eller två för en god sak.



Kolla in det här

http://www.unicef.se/stod-oss/ge-en-gava?fr=pell

för att komma till insamlingssidan, eller

http://www.unicef.se/stod-oss/gavoshop?fr=pell

för att komma till gåvosidan där ni kan köpa en nål som också bidrar till insamlingen.


Nu ser det ut som om jag själv inte har skänkt nåt, för jag gjorde det innan jag såg att man kunde starta sin egen kampanj. Men jag lovar, en sån hycklare är jag inte, har köpt ett antal nålar och ska skänka mer haha!



fvu2010-150x150

Blir riktigt glad om ni hjälper till :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback