ingen bor här, för alla bor där

Igår var en sån dag som jag bara ville skulle ta sluuut, då jag hade FN-presentation om inbördeskriget i östra slavonien (ja visste ärligt talat inte vad det var förrän för två veckor sen haha), inlämning av min uppsatsoutline (insåg att jag har glömt allt som har med akademiskt skrivande att göra), möte med min fotoprofessor för lite fjäsk och låtsas vara jätteintresserad (funkade otroligt bra tror jag faktiskt haha). Men presentationen gick faktiskt bra, jag kom i en riktigt bra grupp, där alla hade skjutit upp allt till sista dagen och bara flummade fram tills då vi verkligen fick press på oss, och då blev det riktigt bra. Och vi har en brittisk kille i gruppen, som är DEFINITIONEN av en brittisk artig  man haha, ja tror han är lite äldre, och så säger han från ingenstans "i found a rather jolly song from an eastern slavonian carneval" hahahaha RATHER JOLLY, fattar ni hur glad man blir av att höra det in the country of "wzuuuuuup", "freaking awesome dude"?! Jag var ärligt talat nära på att säga att jag älskar honom haha, men fick lugna ner mig lite. Och just det, jag fick A- på mitt FN-prov från förra veckan, ännu en gång bevisat att jag är ett geni. Haha ne, för en gångs skull pluggade jag faktiskt en del, och aceade short answer question delen, woop!

På kvällen gick jag med en massa folk till en klubb för att höra en sånggrupp som heter sexy pitches, där shannon sjunger. Glömde kameran tyvärr. Men dom lät rätt bra, tyvärr kom jagi nte in som 21, så blevi nte så mycket drickande för mig mer än lite blasköl (jag svääär dom blandar med vatten haha men ingen tror mig), men bra för mitt huvud idag i suppose. Eli fyllde år, och när jagi nsåpg att han fyller 19 kände jag mig fett gammal. Sen försökte jag övertala mamadou och matt att hjälpa dom att "mack som girls" i typ en timme hahaha, men dom gick själva till slut. Jaja, det va en trevlig kväll, nu vaknade jag till solsken och sms, nice! Har fotopresentation idag, men har slutat oroa mig för det tar för mycket tid, och jag kommer iaf ha bättre bilder än n00ben som tog kort på en kaffemaskin förra veckan, fast hon sagt att hon underkänner fotografierna om dom inte föreställer människor hahaha. Det är också en intressant grej här, folk lyssnar inte på instruktioner, alls, typ stackars B Diddy har sagt 1000 ggr att vi måste skriva med en sans serif font, och ändå gör folk inte det. DET ÄR ETT MUSKLICKS ANSTRÄNGNING haha. Helt otroligt. Okej nu ska jag göra nånslags nytta, adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback