same badass habits

Sjukt stressig vecka. Men vissa saker gick min väg, som att jag slapp presentera mitt fotoprojekt pga tidsbrist på lektionen och fick en vecka till på mig, att SOLEN började visa sig, att jag iaf kunde alla short answer questions på FN-provet (jag vet seriöst inte hur man skriver en faktauppsats längre, gud vad ostrukturerad den blev), b-diddy gillade mitt reklamskript för fårskinnstofflor (hahaha), vi åt på pret a manger i nyc och tänkte på london, det är nämligen en kille i FN-klassen som va utbytesstudent i kingston förra året, och saknar det hela tiden, speciellt pubarna haha... vilken överraskning. Och sen va det heeelg, efter en lång men rätt rolig bussresa hem, där samtalsämnet ändrades från turkiets insatser i afghanistan till magrutor på cirka 30 sekunder haha, hoppade jag på ännu en buss och åkte jag till albany. På den bussen råkade jag ut för en underbar kulturupplevelse haha. Två killar bakom mig pratade konstant under hela bussresan, och jag har ALDRIG, ens på tv, hört någon prata så erhm, afroamerikanskt hahaha. Varenda mening innehöll "niggah", "mothefuckah" eller "bitches". Min favoritmening var: "ey man did you see that italian niggah yesterday?" ahhhh hahaha. Sen började dom prata med mig, och dom till och med hälsade på mig med nåtslags gangsta-brush-handslag och sa att jag var "mad cute" hahaha - jag kände mig väldigt cool. Och jag är verkligen inte ett dugg ironisk, gangstakulturen har alltid och kommer alltid att fascinera mig!

Kom iaf fram helskinnad till james, vi kollade på silver streak och drack belgisk öl haha. Jag rekommenderar båda. Speciellt silver streak dock, riktigt bra film. Idag åt vi lunch med två från hans jobb, och jag åt den största burriton jag någonsin sett. Seriöst, hur kan nån undra varför dom är feta här när man får en måltid för minst två personer för 70 spänn? Kan inte säga att jag klagade dock, men HERREGUD hahaha. Detsamma reagerade jag på idag när jag kom tillbaka till np och gick till badrummet. Någon hade slängt en bindkartong som måste ha rymt cirka 200 bindor. Alltså hahah, varför? Vem köper det? Allt måste faktiskt inte finnas i maxi, den fick liksom inte ens plats i en påse haha, bar dom den hit som den är? Okej det är väl inget att störa sig på, och det gör jag inte heller, men tyckte  det var riktigt roligt, och det skulle mycket till för att jag skulle få för mig att köpa 200 bindor på samma gång hahaha. Men så är jag ju inte amerikan heller.

Så iaf, underbar början på helgen, kunde nog inte blivit bättre för james är så jävla braaa haha, men imorrn är det råstud som gäller, och jag är seriös nu, så om jag inte tar mig i kragen kan jag likagärna deportera mig själv för jag kommer FAILA haha. En liten morot är ju att det är SPRIIINGBREEEAK från och med fredag, och då kommer la familla! Wooo! Typ den här skitungen:

Hahahah <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback