uniting for peace

Om en halvtimme ska jag ha min första exam sen IB. Okej, inte riktigt sant, men i journalistiken har jag bara haft prov man inte direkt kan plugga till. Så den första traditionella examen iaf. I FN såklart. Får se hur det går, jag känner att jag kan det mesta, men inte på international relations-språk haha (tro mig, det är ett helt eget språk..) så min uppsats lär inte se så proffsig ut, men borde klara mig ändå hoppas jag. Ta i trä. Jag är så sjukt trött bara så vill ha det överstökat as soon as possible. Egentligen behöver jag inte bry mig så mycket för det här har egentligen inget med min degree att göra, men bilr ändå nervös, har aldrig haft bra provnerver. Och jag vill liksom kunna det här, för min egen skull, för det är intressant, användbart och allmänbildande haha. Nerrdy, jaja.


Det bästa råd jag fick - bär din egen vikt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback