like what?

Haha damn, jag har försökt fixa ett bostonbildregn ett tag nu men jag ger upp, den här bilden är den enda som jag orkade ladda, för det tar typ 5 min per bild. Och nu lånade en tysk min adapter för att jag inte vågade säga nej haha, hoppas han är snabb. Iaf, som ni förstår sitter jag på ett hostel i LA. Har haft kul här, men LA är inget för mig, väldigt plastigt och, ja vad ska man säga, stället saknar själ haha. Var i hollywood idag, coolt att ha sett, men överskattat. Det är egentligen bara en gata haha. Men ska inte låta som om jag klagar för det gör jag inte, det är bara det att det är inte så big deal egentligen. Men varmt är det, jag har världens konstigaste bränna för jag är bränd efter min väskrem på överkroppen...... hett. Köpte iaf en ny bikini på forever21 idag, det absolut sista plagg jag ska köpa i detta land. Tack och lov satte mina älskade föräldrar in en reservkassa på mitt konto, annars hade jag nog fått köra på en ofrivillig diet haha.

Hur som helst, här är charles river i boston:



Tysken tittar på min skärm haha. Så störande, måste man verkligen glo på vad andra gör. Hoppas han inte kan svenska. Iaf, imorrn ska vi ta buss till vegaaaaaaas. 6 och en halv timme, underbart. Speciellt eftersom, och jag hatar att det är såhär men det är fakta: amerikaner som åker kollektivtrafik är samhällets bottenskikt. Har aldrig sett fler tandlösa, trasigt klädda, håglösa, smutsiga och trasiga människor än på bussar i USA. Stackars människor. Kan tänka mig att jag kommer känna mig lite dum som är påväg mot två festdagar, men men. Får se om jag bloggar från vegas, vet inte om det är wifi på hotellet. Om inte, hoppas att jag överlever! Och så ses vi den 4e juni när jag är tillbaka i NYC isf. Puss på er!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback