i wanna be a part of it


United Nations.


Central Park. Det är rätt häftigt att jag tagit den här bilden från en totalt crowded gata, folk precis överallt, försäljare, bilar, bussar, häst och vagn, och tittar man ner så ser man bara luuuugn.


Baseball


Pizzaaaaa. Hade seriösa argument under dagen för att ALLA amerikaner påstår att pizza är amerikanskt och den bästa pizzan finns här. Hur många hade varit i italien av dom? Mm, just det haha. Iaf, ett roligt citat en sa "sex is like pizza, even when it's bad it's pretty good" hahahah. Tydligen va det ett jättekänt citat men jag hade iaf aldrig hört det och skrattade åt det för mig själv resten av dagen typ. Och pizzan på bilden var riktigt god, eggplant <3


Käckt namn haha, asianbabes, jag tänker på våran businesspresentation nu, swanky the elephant hahah.


Brooklyn Bridge


Igen. Ser lite trött ut och det var jag haha. Hur som helst, har varit vid brooklyn bridge typ tre gånger, men aldrig fattat att man kan gå upp i ett köpcentrum där och se den här coola utsikten, och ännu bättre, man kan till och med...

...Dricka vin! Det enda stället som polisen inte bryr sig tydligen haha, underbart.

Ser ni? Det är alltså en "strandbar" med palmer i neonljus. Gotta love it.
Det här blev helt klart en av mina favoritplatser i den stora staden, önskar att jag hade fått bättre bilder på utsikten när det blev mörkt och hela staden lyste, men ju mer vin desto sämre fotograf antar jag (kunde ju försökt ändra blixtinställningarna). Men det här var mitt försök hahaha:

Hur som helst haha, det var vackert!

Idag har jag varit oerhört oproduktiv, men för att fira första maj har jag iaf tittat på debatter om skolpolitik.
Heja Ohly, you're the man!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback