indulge

Det är så jävla varmt här, och fuktig åskluft. 29 grader, jag vet jag borde inte klaga, men det är liksom inte soligt, bara varmt och tungt - och jobbigt. Speciellt när man har 25068 uppsatser och liknande att skriva.
Igår gjorde jag verkligen inget vettigt, men hade en trevlig kväll till slut. Idag har jag varit lite mer produktiv, men kan inte direkt ge mig själv en stjärna i pannan. Kinga kom iaf hem idag, så har hängt på starbucks med henne och sen åt vi pizza... Asså just nu bryr jag mig verkligen NADA om vad jag äter, har aldrig varit såhär illa.

Men hur mycket kan man gå upp på en och en halv månad egentligen haha? Men lite skillnad ändå, i sverige äter jag pizza typ en gång varannan månad kanske, här äter jag det hehehe... yeah, något oftare. Minst en gång i veckan. Men nåt ska man väl omfamna i den amerikanska kulturen, och eftersom jag inte kollar på baseball, dricker root beer (fyfaaan, googla det så får ni se), äger ett vapen eller tror att gud och politik går hand  i hand så får väl skräpmat bli mitt lilla steg mot anpassning och integration.






Bilder: weheartit.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback