soffsurfing

Yo! Har varit dålig på uppdateringar, i know. Hade några extremt relaxade dagar hos mamadou och co, riktigt roligt. Nu har jag börjat min couchsurfing och är i boston! Var lite nervös när ag åkte hit igår, men blev upphämtad av min värd i BMW med nedfällbart tak hahaha, så man kan ha det sämre. Han är 25 men jobbar på microsoft och verkar ha det rätt bra ställt, ni ska se lägenheten.. ska ta några foton sen. Han heter burak och är från turkiet, och burak uttalas barack hahaha, så jag kallar honom burak obama nu och tycke det är väldigt roligt haha. Igår rökde vi runt i boston by night, åt middag (getostpizza <3) och åkte "hem" och drack baileys och diskuterade livet haha. Som sagt, man kan ha det sämre. Nu ska jag göra mig klar och snacka lite med alice, sen ska ag möta upp en annan soffsurfare om 20 min som ska ta hand om mig när burak jobbar.

SEE YA!

Ni får en bild av min sista naturrunda i new paltz, at lake minnewaska:


Inte för att skryta för övrigt, men kollade precis mina betyg och jag har bara A och A- so far, och väntar på ett till betyg. Tack amerika, hade  jag fortsatt plugga här hade jag haft ett 3.80 GPA (av 4) och fått en extra knapp på min graduationklänning!!!!!!!!!!!1111ettettett hahahahha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback