spotifyreklam

Jag vet inte varför, men spotifyreklamen för HSB Göteborg får mig att må illa.
För det första är det mindfuck när rösterna kommer från olika headphones, men det är nåt med själva rösterna som stöööör mig.
"Som snodde tvättiden av mig" är den värsta, men "som va på mallis med mig" är också rätt illa.
SNÄLLA spotify, sluta med den reklamen,  till och med "hey, my name is daniel lindström" va bättre.

Sen kan jag verkligen inte fatta att det är den 19e maj idag!
Nu ska jag göra mig iordning, gå och säga hejdå till lite folk, sälja mina böcker, städa, packa, och sånt.
Tror jag blev utbjuden på nånslags dejt - känns lite onödigt nu eller vad säger ni haha?

Sista veckor på terminen.... dom är mer mindfuck än HSB göteborg reklamen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback