val

Allt man gör ligger det trots allt ett val bakom.
Det är viktigt att minnas, speciellt när saker går fel, flippar ur, eller på ytan saknar moral.
Och då måste man minnas varför man nångång gjorde ett val, och huruvida det var dumt eller inte, och kanske lära sig lite om sig själv.

Hur som helst. Gårkvällen bjöd på mycket folk, alkohol, politiska diskussioner, känslor. Hade riktigt kul på det stora hela, men vet inte riktigt varför jag aldrig kan inse vad man kanske inte bör säga haha - det har nu lett till att dom sista dagarna här kommer jag inte vilja äta pizza, då den heta pizzabagaren från cafeterian kom på vår fest igår, HELT oväntat för mig, och det bara slinker ur mig "omg, the sexy pizza guy!" när han kommer in hahaha - tummen upp, och nu har han addat mig på facebook. Kanonkul, fem toasts, inte alls pinsamt och onödigt haha. Jag menade liksom inget mer än att dela med mig av fakta - han är het och han bakar pizza haha.

Såhär såg det iaf ut hos stefanie igår:

Briana och jag - fail haha.


briana, laura, shannon och moi


Kasey :)


woooooooooop


Jag och min nyfunna vän steven från newcastle - som älskar david cameron och AVGUDAR margaret thatcher (och gay, konservativ och gay går bara inte ihop i min bok)...... vi hade lite problem och gapiga diskussioner där ett tag, men hans newcastle-dialekt var så charmig att jag gav upp efter ett tag - eller okej det är inte riktigt sant, vi blev tillsagda att sluta haha... Så då lekte jag gangsta med mamadous kompisar istället - dom skrattade när jag träffade på dom idag - försöker intala mig att det  var med mig och inte åt mig hahaha.

Och imorse vaknade jag upp till en käftsmäll kan man säga. Karma, var snäll mot mig tack...



Natti, ska sova nu, vaknade ju åttahhhhhhh. Det är såna tillfällen då tidsskillnader är bra, tea och lilla a va ju iaf vakna! <3

Kommentarer
Postat av: tea

hahah aaww lilla a, antar att det är alice? haha :D sluta vara så upptaageeen och offline på msn.

2010-05-15 @ 18:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback