Det gick bra med julkalendern

Hej!
Som vanligt måste jag göra ALLTING, så nu får alltså jag uppdatera elzas blogg också.
Elza: *har suttit vid datan i en timme* ojjjjj, nu måste jag gå annars kommer jag för sent!!!!! kan du ställa undan allting i köket då tills mamma kommer hem?

Hon suger. Men jau, nu sitter väl hon nånstans i låndån och chillar paj antar jag. Eftersom några fortfarande läser hennes blogg trots att hon inte skriver nånting kan ju ni följa henne på twitter istället där heter hon ellesappelle. För att där uppdaterar hon + att hon har slagit vad med sin bf om att hon ska få många läsare på kort tid.

Så, nu var jag en snel syster :D




Kommentarer
Postat av: elza

HAHAHAHAHA aliiiice <3

2011-03-15 @ 20:14:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback